×

×
background image

מבחן האורז לקביעת הגודל

התחילי כאן במבחן - קחי גרביון ניילון לברכיים ומלאי זאת עם אורז, בהתחלה תכניסי 300 סיסי או 350 סיסי (זה בדיוק שווה ערך לגרמים) השתמשי במשקל בכדי לקבוע את הכמות המדויקת, אחר כך שטחי את האורז בתוך הגרביונים ומקמי את זה בתוך חזייה לא מרופדת, עכשיו, מה את חושבת? צריך להוסיף? צריך להוריד? כך פחות או יותר יראה החזה שלך לאחר ניתוח הגדלת שדיים, התאימי עבורך את הגודל בשיטה פשוטה וביתית זו, זה עובד פשוט מצוין ותגלי שזה יחסוך לך הרבה מאוד לבטים.

דגמני לחברים טובים - את יכולה כמובן ללבוש חולצה ולדגמן לחברים קרובים ולקבל משוב אוביקטיבי מהם, האם זה יושב עליך כמו שצריך והאם זה מתאים ופרופורציונאלי לגוף שלך. ישנן שיטות אחרות בהן ניתן לבצע מבחן גודל, אחת מהן היא ערכות שחברות ייצור שתלים מספקות להתנסות, בערכות אלה ישנן דוגמאות של שתלי סיליקון ופרופיל חזה המאפשר לך לקבל החלטה חשובה לגבי גודל החזה עוד בטרם תעברי את הניתוח (שהרי מה החוכמה בדיעבד, לא?).

קבעי גבולות גזרה - כמו בצבא ברגע שחשבת שמצאת את הגודל האמיתי והאידיאלי עבורך לכי על גדול יותר! ראי איך זה מרגיש ונראה. רוב הנשים שעוברות ניתוח הגדלה נוסף, עשו זאת בגלל שגודל החזה שלהן לאחר הניתוח הראשון לא סיפק אותן, התרגיל הזה יכול לעזור לך לפסול כל מיני ספקות שיעלו אצלך וכדי למנוע מצב של הגדלת חזה נוספת, אז קבעי כמה רחוק את יכולה ללכת ותעצרי כאן.

הקשיבי למנתח הפלסטי - עכשיו כשכבר קיבלת את ההחלטה על גודל החזה החדש שלך, דוני על כך עם הרופא המנתח, הקשיבי היטב למה שיש לו לומר, בהנחה והפלסטיקאי חושב שההחלטה על גודל שתל הסיליקון שלקחת גדול מידי לגוף שלך, תשקלי ״ללכת״ על מידה קטנה יותר ממה שבחרת ועשי זאת ללא חשש שכן שתלים שהם יותר מידי גדולים למידות שלך, יכולים ועלולים לגרום למתיחת יתר והצטמקות בעור והרקמה שסביב לשדיים שלך. לאחר שקיבלת את ההחלטה על השדיים החדשים שלך יחד עם עצת הרופא דהיינו כמות ה- סיסי שתגדילי את שדייך וכמובן סוג השתל, תני למנתח הפלסטי להנחות אותך לגבי הצורה שבה תתבצע ההגדלה והצורה שבה יעטפו השתלים בתוך הגוף שלך. החלטות אלו יכללו את פרופיל השתל, הגובה שלו (גבוה, נמוך, מתון) וכדומה.

וודאי כי המנתח שלך מציע יותר מאפשרות אחת - יש יותר מאפשרות אחת שמתאימה עבורך. אין תשובה מוחלטת אחת וזה חייב להיות ברור לך! פרופיל גבוה יכול לאפשר לך יותר נפח על רוחב צר כמו נפח השתל, החלטה זו מבוססת אך ורק על פי מידותיך והמבנה האנטומי שלך. מנתח פלסטי מיומן יוכל להדריך אותך לקבל החלטה טובה ולהגשים בו זמנית את כל רצונותיך. בניתוח הגדלת חזה משתמשים גם בשתלים אנטומיים, ככלל, קיים הרבה מידע על הגדלת חזה ואפשר לכתוב רבות כיצד יש לבחור שתל מתאים הן מבחינת גודל, פרופיל ופרמטרים נוספים אחרים אבל בסופו של יום, כדאי, מומלץ וחשוב להקשיב לעצתו ולהשתמש בניסיון הרופא איתו את הולכת לעבור את ההליך, אז, תוצאות ההגדלה יגשימו את רצונותיך במקביל לשמירה על הקול השקול של הרופא המנתח ולתוצאה הרצויה בניתוח הגדלת חזה.

pointer arrow

הגשמת החלום מתחילה כאן!